KLUB MIŁOŚNIKÓW TANGANIKI
Strona pasjonatów ryb z jeziora Tanganiki

Wydarzenia akwarystyczne - Klub Miłośników Tanganiki zarejestrowany jako stowarzyszenie

Bernard - 27 Sierpnia 2009, 19:39
Temat postu: Klub Miłośników Tanganiki zarejestrowany jako stowarzyszenie
Miło mi wszystkich poinformować, że od dnia 19 sierpnia 2009 r. Klub Miłośników Tanganiki jest zarejestrowanym stowarzyszeniem.

Trochę to trwało, trochę się trzeba było najeździć i nachodzić (zainteresowani wiedzą o co chodzi. Dzięki temu, miałem przyjemność poznać osobiście niektórych członków KMT, a także poznać sposób funkcjonowania Krajowego Rejestru Sądowego ;)

Miałem opisać szczegółowo całą procedurę ze wszystkimi mniej lub bardziej zabawnymi szczegółami, ale myślę, że nie ma to już żadnego znaczenia.

Najważniejsze, że etap formalnej rejestracji mamy już za sobą. Wielkie podziękowanie dla osób, które poświęciły swój czas, aby pomóc przezwyciężyć "trudności"

artkras - 27 Sierpnia 2009, 20:39

Yes, yes, yes :mrgreen: :grin: :mrgreen:
Kiedy pijemy :wink:

Andzin-San - 27 Sierpnia 2009, 20:54

No to jest z czego się cieszyć ! Może jakiś toaścik z tego powodu we Wrocławiu :wink: Szczególne podziękowania za trud i poświęcenie dla Ciebie Bernard :grin:
Bernard - 27 Sierpnia 2009, 20:59

Myślę, że ta wiadomość szybko dotrze to Wrocławia i tam będzie pierwsza okazja do toastów ;)
artkras - 27 Sierpnia 2009, 21:26

Już chłopaki wiedzą :wink:
Fazi64 - 27 Sierpnia 2009, 23:43

artkras napisał/a
...Kiedy pijemy...

Witam,
Z tym bedzie klopot, przy odleglosciach jakie trzeba pokonywac zawsze na spotkania samochodem.
Ale radosc i bez tego wielka - udalo sie w koncu i mozna powiedziec, ze szybciej niz innym w duzo dluzszym czasie.

Bernard - 27 Sierpnia 2009, 23:46

Fazi64 napisał/a
artkras napisał/a
...Kiedy pijemy...

Witam,
Z tym bedzie klopot, przy odleglosciach jakie trzeba pokonywac zawsze na spotkania samochodem.

Musimy więc spotkać się przy komputerach z kieliszkami (butelkami) w rękach i wychylić na "trzy, cztery" :lol:

Na początku pisałem, że cała procedura będzie trwała 1-3 miesiące. Skończyło się na 3 miesiącach i kilku dniach, a więc można powiedzieć, że w terminie .... ;)
Przy okazji przekonałem się o słabości organizacyjnej naszego Państwa. Mam na myśli rozbieżności między numerami PESEL, które mamy w dowodach osobistych, a tymi, które figurują w rejestrach państwowych. Trochę to wyjaśnianie było zabawne, ale jeszcze bardziej irytujące ... Szczęśliwie mamy to za sobą.

Fazi64 - 27 Sierpnia 2009, 23:48

Witam,
Jestem gotow - wlasnie nalalem sobie kielonka pysznego Brandy de Jerez :lol: :lol:
"Oby nam sie..."

Bernard - 27 Sierpnia 2009, 23:51

To ja na razie przyłączę się jogurtowym toastem :lol:
tithian - 28 Sierpnia 2009, 06:25

znakomicie :)
to ja z zielonej herbatki strzele toast bo pic nie moge :)

Luna - 30 Sierpnia 2009, 17:30

Super, Bernard-wielkie dzięki, żeś się chłopie namęczył...

Nie wstrzeliłam się w dzień ani godzinę, ale na cy ctery i ja się stawię :grin:

Przemysław B - 30 Sierpnia 2009, 21:41

Super na to czekaliśmy chyba wszyscy.

A co do czego piwko już było w ten intencji :!: :grin:

winiar - 31 Sierpnia 2009, 17:07

Gratuluję WSZYSTKIM, którzy sie do tego przyczynili!
Fazi64 - 3 Września 2009, 11:36

Witam,
A moze by tak podzielic sie ta radosna nowina na innych, zaprzyjaznionych (i nie) forach :?: :idea:
Jest sie czym pochwalic, zareklamowac, zaprosic do uczestnictwa...
Co tym sadzicie :?:

Luna - 3 Września 2009, 11:37

Myślę, że to pomysł przedni !
artkras - 3 Września 2009, 11:42

Świetny pomysł :wink:
timus - 3 Września 2009, 12:57

Więc do piór Panowie i Panie ;)
winiar - 4 Września 2009, 14:15

Rozmiawiałem o tym z Kamilą i ona podała pomysł by napisać o tym do prasy akwarystycznej. Co o tym sądzicie?
Luna - 4 Września 2009, 14:47

Pomysł przedni. Myślimy o gotowej notce do druku, czy info do redakcji aby je umieścili?
artkras - 4 Września 2009, 15:03

Może poczekajmy z wyborami oraz na wiadomość od Bernarda. Poprosiłem go aby się zorientował ile i jakich trzeba dokonać formalności abyśmy stali sie organizacją pożytku publicznego. Z takim kompletem informacji mozna będzie coś sklecić :wink:
Fazi64 - 4 Września 2009, 15:41

Witam,
OK :!: Czekajmy na wiesci od Bernarda.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group